PERSONALIZAREA LUXULUI
Lexus redefineste luxul si ofera o experienta de conducere de neegalat. Aflati despre maiestria rafinata, tehnologia imaginativa si ospitalitatea exceptionala specifica Omotenashi.
EXPERIENTA UIMITOARE
De la lansarea primului nostru sedan de lux in urma cu peste 30 de ani, Lexus a devenit sinonim cu designul, calitatea si rafinamentul uimitoare. Pionier si lider in electrificarea automobilelor de lux, ne conferim autenticitate si o nota umana in tot ceea ce facem. Aceasta include, de asemenea, iahtul sportiv Lexus LY650, spatiile INTERSECT BY LEXUS, THE LOFT by Lexus si premiul Lexus Design Award.
Pentru noi, adevaratul lux nu este niciodata superficial, ci este gandit cu atentie si oferit cu gratie.
EVOLUTIE PRIN KAIZEN
Primul nostru vehicul, LS 400, a fost lansat in 1989. Trebuia sa fie ceva extraordinar pentru a debuta intr-un sector consacrat de concurenti premium.
In dezvoltarea modelului LS 400, inginerii Lexus s-au straduit sa faca imposibilul posibil: sa creeze o masina care sa fie in acelasi timp antrenanta si totusi eficienta din punct de vedere al consumului de combustibil, traditionala si totusi moderna, naturala si totusi mestesugita, puternica si totusi usoara. Aceasta filozofie si totusi - care aduce idei aparent incompatibile intr-o coexistenta armonioasa - continua sa ne ghideze abordarea.
In fiecare moment al evolutiei noastre, contestam status quo-ul, imbunatatind si inovand in mod discret si neintrerupt. In japoneza, acest lucru se numeste "Kaizen".
CONDUS DE PASIUNE
Akio Toyoda, presedinte si CEO al Toyota si Pilot Lexus, este un adevarat pasionat de masini. Acesta a concurat la bordul unui Lexus in epuizanta cursa de 24 de ore de la Nürburgring.
Primul rezultat al implicarii Toyoda in Lexus a fost LFA - o super-masina dotata cu o tehnologie revolutionara pentru a oferi o calatorie entuziasmanta, cu o viteza de pana la 325 km/h. Cu o productie limitata la 500 de exemplare, LFA a devenit un model legendar printre pasionatii de automobile. Emotia acestei experiente de condus poate fi regasita in fiecare Lexus pe care il construim.
"Prioritatea mea nu este sa fac bani, ci sa produc masini grozave. Masini spectaculoase la vedere, ideale din perspectiva confortului si senzationale la condus" Akio Toyoda.
RAFINAT DE TAKUMI
Nu este nevoie de mult timp pentru a invata o noua abilitate, dar este nevoie de 60.000 de ore pentru a stapani una.
Expertii nostri artizani, barbati si femei, sunt cunoscuti prin termenul Takumi. Expertiza lor este perfectionata pe parcursul a 60.000 de ore de practica.
Faimosi pentru atentia lor la detalii, Takumi trebuie sa isi dovedeasca in mod regulat dexteritatea impaturind o pisica origami in mai putin de 90 de secunde, cu mana lor non-dominanta.
Takumi joaca un rol cheie in procesul de productie, chiar si atunci cand este implicata automatizarea. De exemplu, miscarea unui brat robotizat de pulverizare a vopselei o copiaza fidel pe cea a unui Takumi.
ALIMENTAT DE TEHNOLOGIA PLINA DE IMAGINATIE
Masinile noastre concept imagineaza tehnologii inovatoare care vor transforma viitorul mobilitatii. Invatam, crestem si experimentam - anticipand nevoile si valorile clientilor nostri si ale societatii.
Tehnologia intuitiva, inclusiv Lexus Hybrid Drive (2005), farurile LED (2007), sistemul de detectare activa a pietonilor (2013) si sistemul avansat de siguranta pre-impact (2017), toate au fost dezvaluite pentru prima data pe masinile noastre concept.
Acum, Lexus isi propune sa transforme natura insasi a masinilor de lux pentru viitor. Dorim sa crestem placerea si bucuria de a conduce prin intermediul viziunii noastre de mobilitate cu emisii zero: Modele electrice Lexus. Acest lucru este parte din tranzitia noastra completa la sisteme de propulsie alternative pana in 2035.
La urma urmei, tehnologia este cea mai puternica atunci cand are in centru umanitatea autentica.
LIVRAT CU OMOTENASHI
Lexus s-a dedicat intotdeauna tratarii clientilor sai mai bine decat orice alta marca de automobile de lux.
Definim aceasta grija pentru client prin conceptul Omotenashi - anticiparea nevoilor clientilor si tratarea acestora precum oaspetii din propria noastra casa.
Respectarea acestui principiu este unul dintre motivele pentru care continuam sa fim in topul sondajelor de satisfactie a clientilor si caruia ii datoram reputatia pentru serviciile de neegalat. Iar pe masura ce majoritatea interactiunilor devin din ce in ce mai anonime, vom oferi comoditate, posibilitatea de a alege si o nota umana, facand tot ce ne sta in putinta ca luxul sa devina personal.