Unele forme de arta sunt cu adevarat speciale, astfel incat nu reusesc doar sa supravietuiasca de-a lungul secolelor, ci chiar prospera.
Complicata metoda Edo Kiriko de a sculpta in sticla este un exemplu excelent, iar mestesugarii care inca practica aceasta arta veche de 200 de ani sunt mandri sa continue un obicei atat de valoros si apreciat. Cu toate acestea, ei sunt, totusi, producatori moderni si sunt foarte atenti sa nu-si limiteze munca descriind-o ca fiind strict traditionala.
„Traditia este un cuvant foarte mare, incarcat cu numeroase intelesuri diferite”, explica Yoshiro Kobayashi, artizan Edo Kiriko de a treia generatie. „Nu este ceva ce este transmis cuiva cu forta si nici nu este ceva ce trebuie carat in spate de cineva, ci consider ca este ceva ce se naste din activitatea umana zilnica si este creat organic prin repetarea acelui obicei... ceva care leaga totul.”
Repetarea exacta este esentiala pentru arta Edo Kiriko si orice mestesugar in devenire are nevoie de ani intregi de munca practica si instruire. La fel ca multi dintre colegii sai, Kobayashi a inceput studiile la frageda varsta de 13 ani, cand s-a alaturat tatalui sau in atelierul acestuia.